Medlem

Som medlem i vår förening får du en möjlighet till spännande saker.

Medlemmar
Våra medlemmar är konstnärer och konstintresserade. Vi har två olika alternativ till medlemskap.

Konstnär
Om du är konstnär så kan du ansöka om att bli en av Galleriets konstnärer, medlemsavgift 350kr/år då du möjlighet att ställa ut utan kostnad på en samlingsutställning en vecka om året, som medlem har du även rabatt om du hyr galleriet till egen utställning med 20%

Följ våra medlemmar på Facebook

Konstintresserad
Om du är konstintresserad och vill vara med i en kreativ förening, bli en av oss, du deltar i vårt konstlotteri en gång om året. Du får inbjudan till utställningar och övriga aktiviteter som vi arrangerar i galleriet.

Medlemsavgift 150 kr /år. maila ditt intresse till info@strangnskonstgalleri.se

Här berättar vi vad du får och hur du gör för att bli medlem.

Ansökan Gallerikonstnär.  Vi kan just nu inte ta in nya Gallerikonstnärer eftersom vi är fulltaliga, men du kan ställa dig på väntelista så vi kan kontaktar dig, när en plats blir ledig.

Maila din ansökan, bifoga presentation samt bild på minst 3 av dina verk som inte är äldre än 5 år eller en länk till hemsida där dina verk är representerade. Maila detta till info@strangnaskonstgalleri.se